+48 22 492 66 66
Pakiet Start Mikrofirma w Chmurze Enterprise
Pakiet Start Mikrofirma w Chmurze Enterprise Zestaw podstawowych funkcjonalności Comarch ERP Optima dedykowany dla najmniejszych firm. Obsługa faktur sprzedaży i zakupu, kontrola płatności oraz podstawowa gospodarka magazynowa. Łatwe wystawianie paragonów i faktur elektronicznych zgodnych z przepisami. Możliwość prowadzenia uproszczonej księgowości (KPiR, ewidencja VAT). Dostęp do systemu w modelu Chmury Enterprise – praca z dowolnego miejsca z pełnym bezpieczeństwem danych. Prosta konfiguracja i szybki start bez konieczności inwestowania w infrastrukturę IT. Korzyści: minimalne koszty wejścia, oszczędność czasu i łatwość obsługi. Dlaczego warto: idealne rozwiązanie dla mikrofirm, które chcą uporządkować finanse i sprzedaż w jednym narzędziu.
Pakiet Start Mikrofirma zawiera w sobie poniższe moduły.
Faktury:
- wystawianie faktur sprzedażowych i zakupowych,
- fiskalizację sprzedaży dla klientów indywidualnych,
- obsługę transakcji zarówno w złotówkach, jak i w walutach obcyc
- tworzenie dokumentów korygujących (dotyczących danych, ilości, wartości, cen, stawek VAT, a także korekt zbiorczych i rabatowych
- realizację sprzedaży i zakupu z wykorzystaniem standardowych form płatności (gotówka, przelew, kompensata) oraz form zdefiniowanych przez użytkownika,
- prowadzenie ewidencji usług oraz kontrahentów,
- generowanie plików JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG i JPK_WB.
Moduł dostępowy:
- obsługa dowolnej liczby kas i rachunków bankowych, również w walutach obcych,
- definiowanie różnych form płatności,
- rozliczanie dokumentów w różnych walutach (jeden dokument w PLN, drugi w walucie obcej),
- automatyczne naliczanie różnic kursowych przy rozliczaniu dokumentów w walutach,
- generowanie dokumentów kompensat,
- seryjne rozliczanie dokumentów (dla jednego lub wielu kontrahentów) z listy dokumentów nierozliczonych lub z preliminarza płatności,
- wystawianie not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
- elektroniczna wymiana danych z bankiem – eksport przelewów do pliku oraz import przelewów zrealizowanych,
- integracja z bankami poprzez webserwisy,
- tworzenie zbiorczych zestawień wpływów i wydatków w ujęciu dziennym, zarówno rzeczywistych (zapisów), jak i planowanych (zdarzeń) – w formie Kalendarza.
- prowadzenie magazynu walut (bieżąca wycena operacji na rachunkach bankowych, kasach walutowych
- rozliczanie delegacji krajowych
- rozliczanie delegacji zagranicznych
- tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla użytkowników programu
Dostępne są również warianty:
Opis
- Rodzaj Licencji
- Dla Biur Rachunkowych
- Rodzaj Licencji
- Dla Firm
- Rodzaj Licencji
- Dla Podmiotów Powiązanych
- Typ ceny
- Miesięczna
- Wersja
- W chmurze