Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu, ułatwić korzystanie z niego oraz prowadzić statystyki odwiedzin. Pliki cookies mogą być również używane w celach marketingowych oraz dopasowania treści do preferencji użytkownika.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w opcjach przeglądarki.
Aplikacja zapewnia wsparcie w digitalizacji firmy i odejście od realizowania obiegu dokumentów w formie papierowej, czy załatwiania spraw przez maile. Wykorzystując system Comarch DMS zoptymalizujemy działania związane z wprowadzaniem, opisywaniem czy akceptacją dokumentów różnego typu m.in.: oferty, wyceny, faktury, umowy, korespondencja.
Elastyczność systemu pozwala na wsparcie zarówno standardowych obiegów dokumentów jak i obsługę nietypowych procesów biznesowych, dzięki jeden system jest w stanie usprawnić procesów w wielu obszarach firmy.
Comarch DMS pakiet startowy online zawiera dwa stanowiska dostępowe. W przypadku większej liczby użytkowników można dokupić dowolną ilość dodatkowych stanowisk.
Comarch BPM (DMS) w Chmurze Standard
Wersja chmurowa systemu do zarządzania procesami biznesowymi i obiegiem dokumentów.
Pozwala modelować, automatyzować i monitorować procesy w firmie bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury.
Ułatwia digitalizację dokumentów, zapewnia mobilny dostęp z każdego miejsca oraz pełną integrację z Comarch ERP Optima.
Rozwiązanie idealne dla firm, które chcą pracować elastycznie i bezpiecznie w środowisku online.
Opis
Rodzaj Licencji
Dla Biur Rachunkowych
Rodzaj Licencji
Dla Firm
Rodzaj Licencji
Dla Podmiotów Powiązanych
Typ ceny
Miesięczna
Wersja
W chmurze
Specyficzne kody
Aplikacja zapewnia wsparcie w digitalizacji firmy i odejście od realizowania obiegu dokumentów w formie papierowej, czy załatwiania spraw przez maile. Wykorzystując system Comarch DMS zoptymalizujemy działania związane z wprowadzaniem, opisywaniem czy akceptacją dokumentów różnego typu m.in.: oferty, wyceny, faktury, umowy, korespondencja.
Elastyczność systemu pozwala na wsparcie zarówno standardowych obiegów dokumentów jak i obsługę nietypowych procesów biznesowych, dzięki jeden system jest w stanie usprawnić procesów w wielu obszarach firmy.
Comarch DMS pakiet startowy online zawiera dwa stanowiska dostępowe. W przypadku większej liczby użytkowników można dokupić dowolną ilość dodatkowych stanowisk.