CRM PLUS
Moduł CRM Plus zawiera wszystkie funkcje modułu CRM. Dodatkowo zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności oraz możliwość tworzenia ankiet. Moduł wspomaga działanie firmy w zakresie relacji z klientami, planowania spotkań, rozmów telefonicznych, przydzielania zadań pracownikom, gromadzenia informacji. Umożliwia tworzenie ofert, mailing do klientów, rozsyłanie korespondencji (również seryjnie i cyklicznie) do klientów.
Bezpieczne zakupy.
Dostawa elektroniczna.
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom. Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.
Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:
- rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań
- wystawianie faktur cyklicznych – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów
- obsługę firmowej skrzynki pocztowej (e-mail/poczta elektroniczna)
- przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych
- automatyczną wysyłkę faktur poprzez e-mail o zaplanowanej godzinie
- proponowanie faktur cyklicznych na podstawie faktur wystawionych w module Handel
- przydzielanie zadań pracownikom oraz generowanie zadań cyklicznych
- wyświetlanie informacji i przypomnień o zbliżających się terminach przydzielonych zadań
- wysyłanie wiadomości SMS z powiadomieniami do klientów
W ramach procesu windykacji możliwe jest:
- automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
- tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
- generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
- blokowanie sprzedaży.
Moduł CRM PLUS umożliwia zbieranie dodatkowych informacji i opinii bezpośrednio od kontrahenta. Taką uniwersalną formą, która pozwala na budowanie wzorcowych wywiadów z kooperantami w zależności od potrzeby użytkowników, są ankiety.
Opis
- Producent
- COMARCH
- Nazwa programu
- COMARCH ERP OPTIMA
- Licencja
- Stacjonarna
- Płatność
- Jednorazowa
- Przeznaczenie
- Dla firm i biur rachunkowych
Zobacz także