UPGRADE PROGRAMU I ASYSTA COMARCH
Oprogramowanie Comarch ERP jest na bieżąco dostosowywane do zmieniających się przepisów prawa i unowocześniane. W momencie zakupu oprogramowania Comarch ERP w wersji stacjonarnej klienci otrzymują pakiet asysty i gwarancji na okres jednego roku. Po tym okresie można go przedłużyć o kolejny rok.
Pakiet asysty i gwarancji zawiera:
- standardową gwarancję na system
- dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego, w szczególności zmian w przepisach dotyczących VAT,
- możliwość pobierania wszystkich bezpłatnych nowych wersji oprogramowania - zarówno uwzględniających najnowsze przepisy prawne, jak również nowe funkcjonalności
- możliwość korzystania z mailowej pomocy specjalistów Comarch w zakresie udokumentowanej funkcjonalności systemu, na warunkach określonych zapisami gwarancji dla systemu Comarch ERP
- dostęp do bazy wiedzy o oprogramowaniu Comarch w postaci stron internetowych zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch,
- dostęp do Społeczności Comarch umożliwiającej wymianę informacji z innymi użytkownikami programów Comarch.
UPGRADE PREMIUM
Klienci, którzy chcieliby mieć dostęp do telefonicznej pomocy specjalistów Comarch powinni zakupić produkt o nazwie Upgrade Premium. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, należy skontaktować się mailowo na adres sklep@optima.sklep.pl lub telefonicznie na numer 223001223 lub 224926666.
Klienci posiadający systemy Comarch ERP online / w chmurze pracują z miesięczną opłatą abonamentową pracują na aktualnej wersji programu, która jest na bieżąco dostosowywana do zmian w przepisach i mają dostęp do mailowej i telefonicznej Asysty Comarch.