UPGRADE PROGRAMU I ASYSTA COMARCH

Oprogramowanie Comarch ERP jest na bieżąco dostosowywane do zmieniających się przepisów prawa i unowocześniane. W momencie zakupu oprogramowania Comarch ERP w wersji stacjonarnej klienci otrzymują pakiet asysty i gwarancji na okres jednego roku. Po tym okresie można go przedłużyć o kolejny rok.

Pakiet asysty i gwarancji zawiera:

  • standardową gwarancję na system
  • dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego, w szczególności zmian w przepisach dotyczących VAT,
  • możliwość pobierania wszystkich bezpłatnych nowych wersji oprogramowania - zarówno uwzględniających najnowsze przepisy prawne, jak również nowe funkcjonalności
  • możliwość korzystania z mailowej pomocy specjalistów Comarch w zakresie udokumentowanej funkcjonalności systemu, na warunkach określonych zapisami gwarancji dla systemu Comarch ERP
  • dostęp do bazy wiedzy o oprogramowaniu Comarch w postaci stron internetowych zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch, 
  • dostęp do Społeczności Comarch umożliwiającej wymianę informacji z innymi użytkownikami programów Comarch.

UPGRADE PREMIUM

Klienci, którzy chcieliby mieć dostęp do telefonicznej pomocy specjalistów Comarch powinni zakupić produkt o nazwie Upgrade Premium. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, należy skontaktować się mailowo na adres sklep@optima.sklep.pl lub telefonicznie na numer 223001223 lub 224926666.

Klienci posiadający systemy Comarch ERP online / w chmurze pracują z miesięczną opłatą abonamentową pracują na aktualnej wersji programu, która jest na bieżąco dostosowywana do zmian w przepisach i mają dostęp do mailowej i telefonicznej Asysty Comarch.