

W chmurze standard Comarch ERP Optima moduły dostępne są w wersjach Plus. Moduł CRM Plus zawiera wszystkie funkcje modułu CRM. Dodatkowo zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności oraz możliwość tworzenia ankiet. Moduł wspomaga działanie firmy w zakresie relacji z klientami, planowania spotkań, rozmów telefonicznych, przydzielania zadań pracownikom, gromadzenia informacji. Umożliwia tworzenie ofert, mailing do klientów, rozsyłanie korespondencji (również seryjnie i cyklicznie) do klientów.
Bezpieczne zakupy.
Dostawa elektroniczna.
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom. Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.
W ramach procesu windykacji możliwe jest:
Moduł CRM PLUS umożliwia zbieranie dodatkowych informacji i opinii bezpośrednio od kontrahenta. Taką uniwersalną formą, która pozwala na budowanie wzorcowych wywiadów z kooperantami w zależności od potrzeby użytkowników, są ankiety.
Opis
Zobacz także